Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


|~SpeedAnim:BattleCool~| |~SpeedAnim:BattleCool~|

Rated 5 / 5 stars

Damn Spike

I've watched most of your flash and they're amazing. You have serious talent, so keep animating so I have great flash to watch all the time.



How to Bunny Hop How to Bunny Hop

Rated 4 / 5 stars

I'm gonna be nice

Ok. It wasn't "OH SNAP!! LET'S FRONT PAGE THIS RIGHT AWAY MOTHER FUCKER!!" but it wasn't that bad either. The voice acting was clear, but it lacked everthing. It was monotone. And trust me that's not good. I made some movies with monotone voice acting and everyone told me that's what a BIG problem was. As for the graphics, they were decent. They again weren't "OH MY GAWD!!" crap your pants awesome graphics. But I could tell what everything was, and the animation moved smoothly. So this review may sound really weird when you read it so to conclude things I'm just gonna say, keep working and soon you'll have your stuff on the front page. So good job.

-PeteZahut



- The One Artist Collab - - The One Artist Collab -

Rated 4.5 / 5 stars

Not long enough to be a collab

The art work was awesome and it did make me chuckle. But it wasn't long enough to be a collab. This would make a great piece for a collab but right now it's just a "short".


Recent Game Reviews


OMG! A stick tutorial! OMG! A stick tutorial!

Rated 3.5 / 5 stars

Needs more

It wasn't as much of a stick tutorial as it was a walk cycle tutorial. You only explained how to draw a stick man. You should have gone more into the eyes, mouth and hair for starters. Then you should have added more animating tips like jumping, running, punching etc. Although the walk cycle wasn't bad and hopefully it will help beginner animators.


LawOfGravity responds:

thats who it was aimed for


RPG Battle SystemTutorial RPG Battle SystemTutorial

Rated 5 / 5 stars

thank you

this was the perfect tutorial for me. it helped me make a really cool battle thing. so this was probably one of the only helpful tutorials on newgrounds for me.


mercygames responds:

thx/welcome


Critter Cannon Critter Cannon

Rated 4.5 / 5 stars

more interactivity

you need some way to control the animal as it flies throught the air. you need to be able to do something because i kept wishing i could move just a bit to get over the enemies. you need a button like in "Flat Out 2" (PS2 game). they give you a nudge button. so when your guy shoots out the windshield of the car and goes flying through the air, you press the button(one time thing) and he does in air hop/jump thing which NUDGES him up higher. and thats what this game needs. ab nudge button. so right before you hit a crab or something you can nudge over it. that would make the game more fun, but it would have to be a once per animal thing. so anyway thats what i think would make this better. hope you give it a try.


Recent Audio Reviews


Spiderman Theme - Marvel vs SF Spiderman Theme - Marvel vs SF

Rated 4.5 / 5 stars

dude

i really liked that song. but i was expecting the spider man theme song at first.